ارسال پاسخ

۲۸ بهمن ۱۳۹۹
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3402

pvc-asso.ir

برگزاری 6  دوره آموزشی در حوزه مدیریت  و تجارت

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن وکشاورزی تهران 6 دوره آموزشی در حوزه مدییرت و تجارت را تا پایان سال جاری برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی به نقل از اتاق تهران عنوان دوره‌های آموزشی شامل موارد زیر است:

 

 «مدیریت منابع انسانی»،« مسئول دفتر حرفه‌ای»،« تجارت بین‌الملل»،« ایجاد اکشن‌پلن بازاریابی صادراتی به کمک لینکدین»،« آشنایی با آخرین مقررات و بخشنامه‌های گمرکی» و« آشنایی با بلاکچین و کاربرد آن در مبادلات بین‌المللی».

 

اتاق تهران در ادامه برگزاری دور‌ه‌های آموزشی مهارت‌محور، دوره‌های آموزشی دیگری در حوزه‌های مدیریت و تجارت با عناوین «مدیریت منابع انسانی»،« مسئول دفتر حرفه‌ای»،« تجارت بین‌الملل»،« ایجاد اکشن‌پلن بازاریابی صادراتی به کمک لینکدین»،« آشنایی با آخرین مقررات و بخشنامه‌های گمرکی» و« آشنایی با بلاکچین و کاربرد آن در مبادلات بین‌المللی» را به تقویم آموزشی خود افزود. بر این اساس فعالان اقتصادی می‌توانند با بهره‌گیری از این دوره‌های آموزشی نسبت به ارتقا دانش و توانمندی‌های خود اقدام کنند.

 

دوره آموزشی مدیریت منابع انسانی

دوره آموزشی«مدیریت منابع انسانی» از 29 بهمن ماه آغاز شده و در روزهای دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 15 لغایت 19 برگزار می‌شود. بر اساس آنچه در اطلاعیه موسسه آیتک آمده‌است، روش‌های توسعه و توانمندسازی سرمایه انسانی، شایستگی‌های مدیران منابع انسانی، طبقه‌بندی مشاغل و نظام‌های جبران خدمت کارکنان و جذب و استخدام جزو سرفصل‌های آموزشی این دوره است.

 

دوره آموزشی مسئول دفتر حرفه‌ای

موسسه آموزش و توسعه منابع انسانی اتاق بازرگانی تهران، برگزاری دوره آموزشی«مسئول دفترحرفه‌ای» را  نیز از 29 بهمن ماه آغاز می‌کند. این دوره به مدت 12 ساعت آموزشی در روزهای شنبه و چهارشنبه ساعت 15 لغایت 18 برگزار می‌شود. بر این اساس، تعاریف، اهمیت شغلی، شناخت شخصیت و شرح وظایف و مسئولیت‌ها، نحوه نوشتن رزومه و حضور موثر در جلسه مصاحبه،توانایی‌های لازم برای یک مسئول دفتر حرفه‌ای،انواع روش‌های ارتباطی، رفتار با مدیر، رفتار مناسب با همکاران، رفتار مناسب با مراجعان،زبان بدن و زبان اشاره، مسائل اداری، مدیریت جلسات، مدیریت زمان، تشریفات و پذیرایی و مهارت‌های کار با کامپیوتر به عنوان سرفصل‌های آموزشی این دوره معرفی شده‌است.

 

دوره آموزشی تجارت بین‌الملل

دوره آموزشی« تجارت بین‌الملل» نیز در روز سوم اسفند ماه آغاز می‌شود  و سپس در روزهای سه شنبه ادامه پیدا می‌کند. این دوره به صورت مجازی و به مدت 24 ساعت در 6 جلسه برگزار خواهد شد. سرفصل‌های آموزشی این دوره نیز شامل موضوعاتی چون، سفارشات خارجی، اصول و فنون مذاکرات خارجی به صورت B2B,B2C,B2G جهت بازاریابی و فروش و یا خرید کالا، مکاتبات تجاری، حمل و نقل هوایی، زمینی، دریایی، ریلی و بارنامه‌های مربوطه، آشنایی با کلیه فرم‌های تجاری جهت واردات و صادرات و نحوه پرکردن آنها بر اساس قوانین تجاری وزارت بازرگانی ایران و قوانین بین‌الملل اتاق بازرگانی سوئیس، عقد قراردادهای بین‌الملل، نحوه نگارش قرارداد،مروری بر قرارداد خرید و فروش،روش‌های پرداخت، ضمانت نامه‌های بانکی،بیمه،اینکوترمز2020 و ریسک‌های مربوطه و طرح تدوین Business plan جهت ورود به بازار خواهد بود.

 

دوره آموزشی آنلاین ایجاد اکشن‌پلن بازاریابی صادراتی به کمک لینکدین

آغاز این دوره نیز از نهم اسفندماه بوده و پس از آن به مدت 10 ساعت آموزشی در روزهای زوج، ساعت 16 تا 18 برگزار می‌شود. مشخص‌سازی اهداف،ایجاد پروفایل مشتریان، ارتباط‌گیری در پروفایل،ایجاد صفحات شرکتی، استخراج کلمات کلیدی هدف، انتشار محتوا در لینکدین،بهره‌گیری از استراتژی AB،جمع‌آوری اطلاعات شرکت‌های هدف،تکمیل فرم‌های تماس شرکت‌های هدف و مدیریت روابط عمومی به کمک ابزارها از جمله موضوعاتی است که در این دوره آموزشی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

 

دوره آموزشی آشنایی با آخرین مقررات و بخشنامه‌های گمرکی

موسسه آموزش و توسعه منابع انسانی اتاق بازرگانی تهران با همکاری اتاق بازرگانی ایران و سوئد «دوره آموزشی آشنایی با آخرین مقررات و بخشنامه‌های گمرکی» را تدارک دیده تا فعالان اقتصادی را در جریان آخرین ضوابط در حوزه گمرک قرار دهد. این دوره آموزشی به صورت مجازی و در روز شنبه نهم اسفند ماه از ساعت 16 الی20 برگزار می‌شود. همچنین بر اساس اطلاعیه‌ای که موسسه آیتک صادر کرده، تعریف اصطلاحات مهم گمرکی و آثار مرتبط بر آنها،تسهیلات قابل ارائه توسط گمرک جهت تسهیل و تسریع تشریفات گمرکی،مقررات مربوط به ضمانتنامه‌های بانکی و راهکارهای عدم تحمیل یا کاهش هزینه‌های دموراژ،انواع معافیت‌های گمرکی،چگونگی استرداد حقوق ورودی و مباحث مربوط به کسر تخلیه از جمله سرفصل‌های آموزشی این دوره است.

 

دوره آموزشی آنلاین آشنایی با بلاکچین و کاربرد آن در مبادلات بین‌المللی

این دوره آموزشی نیز طی 8 ساعت برگزار شده و روزهای برگزاری آن دوشنبه یازدهم اسفند ماه از ساعت 16 الی 20 و پنجشنبه چهاردهم اسفند ماه از ساعت 9 الی 13 خواهد بود. «آشنایی با بلاکچین، بیت‌کوین و سایر رمزارزها»،«استفاده از رمزارزها در مبادلات خارجی» و«آشنایی با قوانین کشورهای مختلف در تبادلات به وسیله رمزارزها» از جمله مهم‌ترین سرفصل‌های آموزشی این دوره عنوان شده است.

 

علاقه‌مندان به حضور در این دوره‌های آموزشی برای ثبت‌نام باید به سایت موسسه آموزش اتاق تهران به نشانی  edu.tccim.ir قسمت دوره‌های آموزشی (دوره‌های کوتاه‌مدت) مراجعه کنند. با توجه به محدودیت ظرفیت،کلاس‌ها براساس تاریخ واریز وجه ثبت‌نام از سوی متقاضیان تشکیل خواهد شد. متقاضیان جهت دریافت اطلاعات بیشتر ‌می‌توانند با شماره تلفن‌های 88107732 و 88107723 تماس بگیرند.

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد